Αξιοποίηση των ευκαιριών ανάπτυξης

Του Κωνσταντίνου Λαμπρόπουλου

Οι αλλαγές που έχουν επέλθει στην Ελλάδα έχουν επηρεάσει δραματικά το λιανεμπόριο και η στρατηγική της κάθε εταιρείας θα πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Στα πολυκαταστήματα attica ακολουθούσαμε πάντα μία συντηρητική πολιτική και παρά την καλή χρηματοοικονομική κατάσταση της εταιρείας, ήμασταν προσεκτικοί και παραμείναμε σταθεροί στις κινήσεις μας. Αυτή τη στρατηγική ακολουθούμε μέχρι και σήμερα.

Αυτή η πολιτική διαχείρισης έχει οδηγήσει σήμερα σε πλεονεκτική θέση έναντι των ανταγωνιστών μας, γιατί έχουμε καταφέρει να έχουμε σταθερή ταμειακή ροή και μηδενικό δανεισμό. Η κατάστασή μας σε επίπεδο cash flow είναι αυτή που μας δίνει πολύ καλή διαπραγματευτική ικανότητα έναντι των ξένων πολυεθνικών προμηθευτών μας, καθώς έχουμε τη δυνατότητα να πληρώνουμε μετρητά και με αυτόν τον τρόπο να αγοράζουμε μεγάλη ποικιλία σε up to date εμπόρευμα και να το προσφέρουμε σε ανταγωνιστικότερες τιμές.

Παράλληλα, πιστεύουμε στις ευκαιρίες ανάπτυξης ακόμη και σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Η υγιής κατάσταση της εταιρείας μάς επιτρέπει να επενδύουμε σε αυτές, όπως έγινε με το τρίτο πολυκατάστημα attica, που θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το Μάρτιο του 2012 στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για ένα χώρο 5.000 τετ.μ. στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos. H συνολική επένδυση είναι πέντε εκατ. ευρώ. Φυσικά, στην απόφαση για τη νέα επένδυση είχε σημαντικό ρόλο η εξαιρετική μας συνεργασία με την Lamda Development.

Στόχος μας είναι η δημιουργία μιας ποιοτικής αγοραστικής εμπειρίας για τους καταναλωτές. Εκτός από το πολύ δυνατό product mix και τις ανταγωνιστικές τιμές, οι καταναλωτές μας πραγματοποιούν τις αγορές τους σε ένα ευχάριστο περιβάλλον, απολαμβάνοντας υπηρεσίες και διευκολύνσεις που δύσκολα βρίσκουν αλλού -ATM μέσα στα πολυκαταστήματα, δυνατότητα αλλαγής και νέας επιλογής από οποιοδήποτε είδος του πολυκαταστήματος, άτοκες δόσεις, επιστροφή χρημάτων, κάρτα δώρου attica fashion gift card και φυσικά η πιστωτική κάρτα Reward World MasterCard, που προσφέρει επιστροφή με κάθε συναλλαγή.

Ταυτόχρονα, μέσω προσεκτικά σχεδιασμένων ενεργειών marketing, επιβραβεύουμε τους πελάτες μας για τις αγορές τους, αλλά προσελκύουμε και νέους, δυνητικούς αγοραστές, προσφέροντάς τους επιπλέον όφελος σε κάθε τους συναλλαγή.

Μέσα στην επταετή τους πορεία, τα πολυκαταστήματα attica έχουν χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή. Στο πλαίσιο της διατήρησης αυτής της τόσο σημαντικής σχέσης, φροντίζουμε να είμαστε πάντα αντάξιοι των προσδοκιών που απορρέουν από το brand name attica.