Επενδύουμε στην ελληνική οικονομία

Σε περιόδους κρίσης όπως αυτή που διανύουμε, με ανυπέρβλητες δυσκολίες, πτώση της κατανάλωσης και μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος, είτε η αλλαγή είτε η τόνωση της υφιστάμενης στρατηγικής μιας εταιρείας αποτελεί μονόδρομο, ώστε να υποστηριχτούν αρχικά οι καταναλωτές που το έχουν περισσότερο ανάγκη, εξασφαλίζοντας, όμως, παράλληλα τη βιωσιμότητα και την κερδοφορία.

Ο Ομιλος ΑΒ Βασιλόπουλος, προκειμένου να διατηρήσει αλλά και να αυξήσει τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης που μέχρι και σήμερα επιτυγχάνει, επιλέγει το δρόμο των επενδύσεων και για το 2012, χωρίς περικοπές, καθώς πεποίθηση του ομίλου αποτελεί η άποψη ότι μόνο με επενδύσεις σε ελληνικό έδαφος, σε συνδυασμό με προσεκτικά και σταθερά βήματα, μπορούν να επέλθουν τα θετικά επιθυμητά αποτελέσματα.

Ετσι, στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου για την τρέχουσα χρονιά, οι επενδύσεις ανέρχονται στα 100 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβάνονται αρκετά νέα σημεία πώλησης, ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρείας, επιθετική πολιτική τιμών και περαιτέρω ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, ώστε όλοι οι καταναλωτές να αγοράζουν σε ένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας, στις ανταγωνιστικότερες τιμές της αγοράς.

Επίσης, πραγματοποιούνται ενέργειες με πολύ δυνατές προσφορές ειδών πρώτης ανάγκης, όπως αυτή που λανσαρίστηκε στις αρχές Φεβρουαρίου με την «Επαναφορά τιμών» -σε περίπου 300 προϊόντα πρώτης ανάγκης- στα επίπεδα του 2008. Ο εμπλουτισμός της ποικιλίας των σειρών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που διαθέτει η εταιρεία με ποιοτικά και ιδιαίτερα προσιτά είδη, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη του δικτύου του ομίλου σε όλη την Ελλάδα, με καταστήματα που έχουν τη δυνατότητα να ικανοποιήσουν τις ανάγκες της εκάστοτε τοπικής κοινωνίας, αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα της στρατηγικής που ακολουθούμε, για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα των πελατών μας, αλλά και για να προσεγγίσουμε νέους που θα μας επιλέξουν για τις ποιοτικές και πάνω από όλα οικονομικές αγορές τους.

ΑΒ Βασιλόπουλος