Κύριος άξονας η πελατοκεντρική αντίληψη

Του Φώτη Κωνσταντέλλου

H δυσμενής οικονομική συγκυρία έχει επηρεάσει τον καταναλωτή και τις επιχειρήσεις που αναζητούν πλέον τις πιο κατάλληλες λύσεις για να καλύψουν τις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες. Η πορεία μας μέχρι σήμερα έχει δείξει ότι οι πυλώνες στρατηγικής ανάπτυξης που έχουμε επιλέξει αποδίδουν, οπότε δεν χρειάστηκε να αναθεωρήσουμε τη στρατηγική μας.
Πιο συγκεκριμένα, στην hellas online, λαμβάνοντας υπόψη τη νέα κατάσταση στη χώρα μας, θωρακίζουμε τις προϋποθέσεις ανάπτυξής μας με επενδύσεις στις υποδομές, βελτιστοποίηση στην εξυπηρέτηση του πελάτη και μέσα από τη στρατηγική συνεργασία μας με τη Vodafone, που προσφέρουν μεγαλύτερη αξία στον καταναλωτή.

Oι ενέργειές μας επικεντρώνονται τόσο στην προσέλκυση νέων πελατών, όσο και στη διακράτηση των υφισταμένων. Με ξεκάθαρο τρόπο παρουσίασης και με τη σωστή χρονική επιλογή εισόδου των υπηρεσιών της εταιρείας στην αγορά, με έμφαση στα πλεονεκτήματα των υπηρεσιών και όχι στην τιμή, η εταιρεία στοχεύει να διασφαλίζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την επίτευξη των επιχειρηματικών της στόχων.

Δεν είναι, όμως, μόνον αυτό που θα φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Ολες μας οι ενέργειες κατευθύνονται στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη σε όλα τα σημεία επαφής του με την εταιρεία. Με πελατοκεντρικό προσανατολισμό, εστιάζουμε στην πιο άμεση, αξιόπιστη και ποιοτική εξυπηρέτηση των συνδρομητών μας, αναπτύσσοντας τεχνολογίες, αυτοματισμούς και κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες. Ολες μας οι ενέργειες κατευθύνονται στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και αυτό είναι μία άσκηση που δεν σταματά ποτέ από το σύνολο του οργανισμού.