Ο καλός ο καπετάνιος…

Ο καλός ο καπετάνιος…

Ο παραλληλισμός που χρησιμοποιεί η κυρία Βενετία Κουσία, διευθύνουσα σύμβουλος της ManpowerGroup στο άρθρο της, το οποίο φιλοξενούμε στην παρούσα έκδοση, δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύστοχος: μία εταιρεία δεν είναι τίποτα άλλο, από ένα πλοίο -μικρό ή μεγάλο-, το οποίο καλούνται ο καπετάνιος και το πλήρωμά του να κατευθύνουν μέσα από μία σφοδρή καταιγίδα (η γενικευμένη οικονομική κρίση που πλήττει την Ελλάδα) και να το οδηγήσουν με ασφάλεια στον προορισμό του. Αν ο καπετάνιος είναι ανεπαρκής ή οι χάρτες πλοήγησης ανακριβείς, τότε το σκάφος είτε θα χάσει τον προορισμό του, είτε θα πέσει αβοήθητο στα βράχια.

Σε αυτή τη δυσχερή συγκυρία, οι εταιρείες καλούνται να επαναπροσδιορίσουν τους στόχους τους, αλλά και τις τακτικές τους. Σε ποιους άξονες κινείται αυτή η μεταβολή και ποιες μέθοδοι και εργαλεία ενδείκνυνται, προκειμένου οι εταιρείες να προσεγγίσουν νέους πελάτες ή να διατηρήσουν το υφιστάμενο πελατολόγιό τους; Εξέχοντα στελέχη της αγοράς δίνουν τις δικές τους απαντήσεις και μοιράζονται μαζί μας τα σχέδιά τους για την επόμενη ημέρα.