Στροφή στην ολική εξυπηρέτηση

Του Chris Matthews

Μια δύσκολη οικονομική συγκυρία είναι η καταλληλότερη ευκαιρία για μία εταιρεία, ώστε να αναθεωρήσει τη στρατηγική της και να δώσει λύσεις. Από την πλευρά μας στην εταιρεία Κωτσόβολος έχουμε μετατοπίσει τις στρατηγικές μας προτεραιότητες ακόμη περισσότερο προς την πλευρά της ολικής εξυπηρέτησης των πελατών.

Στο πλαίσιο της γενικότερης multibrand και multichannel στρατηγικής μας, τα τελευταία χρόνια έχουμε επικεντρωθεί στη βελτίωση των υπηρεσιών μας σε όλα τα επίπεδα. Οι πολύ χαμηλές τιμές μας και η άψογη εξυπηρέτηση στα καταστήματα είναι μόνο η μισή εικόνα. Εχουμε κάνει μία σειρά σημαντικών επενδύσεων, όπως το άνοιγμα νέων σύγχρονων καταστημάτων, με πιο πρόσφατο το μεγάλο μας κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Smart Park στα Σπάτα, δημιουργήσαμε το Support 360, το νέο μας brand υποστήριξης πελατών, ενισχύσαμε τα ηλεκτρονικά μας καταστήματα με νέες δυνατότητες, ενώ βελτιώνουμε συνεχώς το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, επεκτείνουμε με γοργούς ρυθμούς το δίκτυο των franchise καταστημάτων και προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες b2b, καλύπτοντας ολιστικά τις ανάγκες της αγοράς. Προσπαθούμε σε κάθε μας βήμα να καταλάβουμε τι είναι αυτό που χρειάζεται σήμερα και θα χρειαστεί αύριο ο πελάτης μας και να του το προσφέρουμε.

Μια τέτοια προσέγγιση χρειάζεται, προκειμένου να μπορέσουμε να δώσουμε απάντηση στα προβλήματα που ταλανίζουν τόσο τους καταναλωτές, όσο και την ελληνική αγορά. Αν ο κόσμος πρόκειται να εμπιστευτεί μια εταιρεία ή μια μάρκα, θα είναι αυτή που βρίσκεται δίπλα του, αφουγκράζεται τι πραγματικά έχει ανάγκη και είναι μαζί του σε έναν διαρκή διάλογο, για να το επιβεβαιώνει ή για να το αναθεωρεί.